vineri, 26 decembrie 2014

DreamWorks

Ok, deci pot lăuda DreamWorks până la maorte, tot nu mă pot opri. Au început de la ”Shark Tale”, au ajuns la ”Rise of the Guardians” și la ”How to train your dragon 2”. Și ”The Croods”. Pur și simplu geniali.
Aseară am văzut și eu prima dată ”Cum să-ți dresezi dragonul 2” și pot spune că e G-E-N-I-A-L. Și nimeni nu-mi poate spune viceversa. Ca să o luăm bine, avem un goal de 700 de puncte.
ARGUMENTEEEEE:
1# Diversitatea personajelor: formele diferite ale capului, mărimile diferite, corpuri ce par reale. Aici întrec Disney. Nu se iau după un tipar, au talia normală, sunt grași, slabi, au formele fețelor diferite, nasuri diferite, ochi diferiți. + 30 puncte
2# Emoția: am plâns jumătate din film. Emoția și acțiunea aia, când a murit Stoick și când s-au regăsit toți și când l-au reprimit pe Știrb și arshoashf akb asdv caksdxc. +20 puncte
3# Cuplurile: efectiv au portretizat un cuplu care se comportă normal și atracția dintre ei care e jenantă și simpatică, ca în realitate. Și pasiunea lui Cap de Piatră pentru Eret, care e același lucru ca fetele care visează la Johnny Deep sau Brad Pitt. +18 puncte
RUNDĂ BONUUUUS
Fir narativ foarte bine pus la punct. Acțiune fix cât trebuie. Nelămuriri=zero. Nu prea mult, nu prea puțin.
JACKPOT +1000 PUNCTE
Scor total:  1068 puncte
A trecut? DA.
Bravo DreamWorks, încă o animație incredibilă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu